Sinnessjukt

Fan va fort livet kan ändra sig alltså.

De var ett tag sen jag skrev nu och de har hänt en del saker.

1. jag har börjat träna igen och de känns underbart! Tyvärr avbröts de av sjukdom ....
2. ringde till min arbetsgivare i tisdags och berättade att jag hade sovit två timmar natten innan pga, maginfluensa och feber - jag fick sparken. Man får tydligen inte vara sjuk!?    jävla idiot.
3. är på bättringsvägen nu men är ännu inte riktigt bra.
4. har sökt massor av jobb. Hoppas att jag kan få något RIKTIGT denna gången!!!!!!!!!!! Trött på skit.
5. städade här igår. blev fräscht o fint.
6.mot småland idag. ska ta en tripp över dagen.
7. VI planerar festival, och kommer förmodligen äntra metaltown. Nära o bra :)
8. .. de var nog allt tills vidare.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0