Pumpa pumpa, jag ser din rumpa!

Haha,
Jaaa, nu har man varit o tränat. Körde bröst idag. + kardio. så duktig jag är!
Sola hann jag också. Underbart, börjar nästan bli lite brun nu:)

Snart ska jag ta och åka upp till jobbet. Ska lägga i min utväxt idag. Ska bli så skönt att bli av med den.

Imorgon bär de av ner till götet då, som jag nämnt typ 300 gånger. Men har verkligen sett fram emot de.
På lördag blir de ett varv på stan, kolla läget, för att sen på seneftermiddagen åka hem till Borås igen.
Mot kvällen vankas de bowling med Patrick o Helena. Kan bli skoj. Ska bannemej slå en strike!

Ska dessutom försöka få med mig min kamera för en gång skull!

Nu snöar de igen, fy va trött ja blir.
Och mätt! Har käkat, ris, kött o keso. guuud va nyttig ja är.
Men nu ska jag ta i med hårdhanskarna. Skoningslös!:)

Saknar Nemo nåt fruktansvärt. Det fattas mig verkligen något när han inte är här. Inte alls samma glädje.
Funderar på om jag ska överaska ikväll... får se.

Nu blir de duschen! bajbaj

image4

MIN FINA GULLENISSE!!!! :) va skulle jag göra utan honom?.. mitt lilla hjärta

Kommentarer
Postat av: Krulle

men jag då? va skulle du göra utan mig ? :(

2008-03-27 @ 14:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0