Nu JÄVLAR!

Vet du vad?
Jag gick precis igenom min sommargarderob, och gissa en gång...... ALLT VAR FÖR LITET.
Vet inte vad som har hänt med mig, men de här har gett mig motivation!

Efter antal x provade byxor som var för små så har jag insett att jag är nog lite inne på de här med självplågeri.
Inte undra på att en kund trodde jag var gravid!
För säkerhets skull ska jag kolla de.... haha. skämt och sido.

Nu tar jag mina träningskläder, som tack och lov inte är försmå.. och flyttar tillbaka in på gymmet.
Jag ska än en gång presentera självdiciplin för mig själv.
För har jag gett mig fan på något så ska det ta mig fan vara så!


Dagens ; En bild säger mer än tusen ord......

självkritisk

Kommentarer
Postat av: Jonne

Haha ja vilken bild malle:-

2008-03-24 @ 12:02:07
URL: http://jonnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0