nattsudd

Fattar inte vad tröttheten kommer ifrån? Visserligen är klockan tjugo i ett på natten men gud vad jag är konstant trött.

Denna vecka på jobbet har varit hyffsad faktiskt. Chefen har flytt till pakistan. ne inte riktigt men nära.. haha.
Så när katten är borta dansar råttorna på bordet..

Fick ett cpinfall i torsdags när jag var totalt övertrött och ringde 118 118 för att fråga efter telefonnumret till fröken ur. Hon i nummerupplysningen som föressten hette Eva blev ganska ställd. Men var ändå såpass snäll som kopplade mig vidare. Tack ska du ha!

För övrigt är de snö, snöö så långt ögat når. o kallt är de med. fyfan. Bara Nemo som uppskattar denna sortens nederbörd. Själv föredrar jag skinande sol och omkring 25-30 grader :)

Jag är avundsjuk. Nästan så jag blir grön när jag går in på facebook och tittar på alla jävlar som åker utomlands och ser och gör roliga grejjer. Räcker de inte med att ni få vara där!? Måste ni visa för hela världen hur jävla skönt de ser  ut i vattnet eller hur jävla bruna ni har blivit!!! död åt er.

Har tränat i veckan. Det har varit bra. Har haft kraftigt ont i mina bröst nu ett par dagar efter ett bra pass. Ryggen kommer jag känna av.. med 52 kg latsdrag. Marklyft och en massa annat. Ryggresningarna var tråkiga.

Nu i veckan hoppas vi på SOL SOL SOL, helst tropisk hetta, men de kan man ju bara drömma om.

Jag är på jakt efter en bil. En liten liten skrutt som man kan köra över sommarn, någon som vet nåt så är ni välkomna att höra av er!.. Har en jag har blivit lite kär i och ska försöka lura av dom den till ett rövarpris på.. 2 kronor?! :)

Hur som haver, jag är sinnessjukt trött nu och sängen lockar.

Imorgon är det påskafton (men rent tekniskt sett så är de redan detta ). Den kommer att tillbringas på Tullen, med herr nilsson och rävmamma . Blir lite mat, vet att mamma har planerat något riktigt riktigt gott.

Så Glad påsk för er som tycker de är en nödvändig högtid... Jag finner den inte speciellt äggande,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0