Men tjeeeeena!

Sitter här nu med nån fejkredbull och klinkar.
Chrille pluggar teori, så duktig!

Patrick och Helena har varit här en sväng. Han fick en ny fräsch frissa med lite slingor. Blev najs:)

Idag är jag ruggigt trött. Har hållt igång bra faktiskt.
Gick upp kl sju för att tvätta, tro inte att jag var människa då.
Satte mig vid tvn o pimplade kaffe.
Gick sedan ner för att slänga i en ny maskin.
Sen vid halv tio tiden så drog jag ner o skulle sola. Jääääädrar va skönt de va!
Sen vidare till gymmet, blev inte så seriös träning, jag träffade Linda. Så kul att se henne!
Vi bestämde att vi ska träna på söndag.. Får väl se hur de blir med de;)

Efter träningen drog ja hem för att käka lite, sen duscha o fixa mig o sen ner på stan.
Lämnade in lite arbetsansökningar här o där. Efter att jag nästan höll på att missa bussen till jobbet så har jag slitit häcken av mig på salongen! har haft sinnessjukt mycket att göra!

Och mitt upp i allt, när vi minst anar de så kommer Emmelie smygandes. Och först så såg ja inte vem de var, de var ju inte de första man tänkte på eftersom hon har varit i usa. Och trodde att hon fortfarande var kvar.
Men de va superskoj:) välkommen hem.

Väl hemma så kom patrick o helena.

Nu sitter ja här. Och längtar efter helg. Och en bil. Och lön!!!!!!! NU NU NU.
Men men de kommer när de kommer så att säga.

Nu blir de snart sägen! Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0