Marlene Schulman

Ja, som tezzan för 30 sekunder sen kläckte med högsta ironi '' likheten är slående''.

Det verkar som de är en del som läser nu. De är rätt skoj. Mamma läser med länga mellanrum. Det är både bra och dåligt. Ibland får jag försöka tänka bort att mamma läser..

Hur som helst. Det är snö, snö.. tonvis med snö och Nemo är lyckligare än någonsin! Roligt för han. Han har tillomed lärt sig att han inte ska äta gul snö.

Jag är i full gång med att leta bil. Min polo (inte polotröja som bylin trodde) blev inte ''min'', utan den blev någon annans. Så nu vet ni det.
Har en annan på gång.. har någon på gång hela tiden känns de som, och när den är som intressantast så säljs den till nån annan jävel. Varför kan man inte lägga undan den och komma och betala den imorgon, som någon så smart uttryckte sig?

Just i detta nuet sitter vi och inväntar Ingela. Hon ska efter många om och men få permanenta om sig. Hahah din stackare. Nu ska vi göra dig riktigt krullig!

Föressten, någon som har en ledig lägenhet över? Det går sakta frammåt för Chrille. Dom har infört något konstigt poängsystem på abbostäders hemsida, ett stort ris för detta! Var ju så jädrans bra innan när ni lottade ut lägenheterna lite hastigt och lustigt.

Stefan är värre än någonsin. Och för er som inte har en aning om vem stefan är så är de våran vålnad som bor här med oss. Han har härjat sen några månader efter jag flyttade in. Men nu är han riktigt överjävlig. Han har börjat måla konstiga sträck på väggarna. De är nog för jag äntligen har fått tummen ur och börjat få tillbaka mitt ordningssinne!Och så ska han förstöra!!!

Nu kom hon här, vi ska fira våffeldagen en dag tidigare med fullkornsvåfflor.

Ha de gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0