Marlene Schulman 2

Yeaaaaaaaaaah, efter att redan har skrivit här en gång idag så fortsätter jag.
Sitter här hemma i min ensamhet. Chrille är på jobbet, Btw, har hittat en skiiiiiitfin lägenhet åt dig:)

Har även blivit genomblöt. Jag o Nemo har vandrat, han är nu på tullen hos mamma o pappa.


Ingela har varit här, vi har permanentat om henne nu, får la se hur länge de håller, håller de inte så är de inte meningen att du ska vara krullhårig!!!

Hur som haver.. på tal om hår, jag har hittat nåt ja e rätt sugen på att göra.. får se om de blir så eller om jag fegar...
här kommer en bild iaf.. image3


Lite smygreklam där med.

Har snackat med Calle idag. Han ska giftas i sommar, de va som attan! Jag har lovat honom en gratis klippning inför sitt stundande bröllop.
Jag själv skulle aldrig ge mig in i något sånt. Men jag önskar dig alll lycka herr hedlund.. va blir kommande efternamn?

Mjjaaaa. imorgon blir de en fika med Onkan på stan. Hon har varit i Australien en sväng o tittat på kängruer. Så de blir en liten gettoghter imorgon på stan innan jag ska upp o Jobba.

På fredag dras de ner mot Göteborg och mina kära duva. Får väl se vad som händer och sker. En klippning ska du i alla fall ha. Mycket välbehövligt av att döma sist jag såg dig!!

Nu ska jag greja lite här och sedan göra ett litet besök i min dusch!
Tjing!


ps. nåt hände mig i lördags som jag bara trodde hände på film. Min klack gick sönder. Mina fina stööövlar, får se om skomakaren kan laga dom. Inte lätt och gå på 7cm höga klackar på isbana :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0