Jahapp.

va e de här för skräp? bloggplattform?.. fan va jobbigt att skriva.

Jaaaaha, Har gjort mina timmar på salongen idag. Och jag han med en hel del. Inte illa.
Imorgon är de ganska lugnt

Imorse studsade jag upp kl åtta. Duschade o fixade mig. Åkte med chrille o kollade på en lgh på nedre byttorp.
Den va fin men dessvärre ringde han som skulle hyra ut den o sa att den gick till nån annan som hade varit där o kikat tidigare.

Har hittat en ny nu på trandared åt honom som han ska kolla på imorgon.
Själv ska jag tvätta.............. :( !

Metaltownbiljetterna är grejjade nu. Känns skoj. Ser fram emot de.

Tog en fika med onkan idag, trevligt att se dig!! de var evigheter sen. Blir väl en fika sådär var tredje månad..hehe
Får komma o besöka dig sen när du flyttar.

Majsen är hemma i borås igen. De känns skitkul! Va kul vi ska ha:)

Har inte så mycke mer o skriva faktiskt. Lagar mat nu så jag får gå o kolla till de.

Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0