BreakStop

Som vanligt när jag skriver så har de hänt lite här hemma.

Jag och Chrille har bestämt oss för att flytta isär. Och det känns som ett bra beslut. Så nu är han i full gång med att söka sig en lägenhet.

På jobbfronten har jag de ganska jobbigt faktiskt. Fick någon tillfällig halvmesig handlerade på handels som inte hade ord i mun och la ner hela skiten.

Har varit och provjobbat på en salong. Ska gå förbi där idag och höra hur hon ska ha det.
Har nämnligen något på gång. Något riktigt riktgit STORT. Och det vore faktiskt en dröm om det för en gång skull skulle klaffa och gå i lås. Är jag inte värd de nu efter all skit?

Wanna start making some moneeeeeeeeeey!!!!

För övrigt blev jag lite putt igår, då jag hade en kund som frågade om jag är med barn. Snabb som jag är så kontrakde jag med: '' Nej jag är bara tjock''.  KOMPLEX AB. Tack ska du ha blindfitta!

Bortsett från den insidenten så ska jag tillbaka till gymmet. Inte pga hennes jävla kommentar utan för att jag känner att jag behöver det! Känner på mig att det kommer att hända en hel del under denna våren.

Till nästa gång... Keep ut the good work!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

vilken jävla hoe, du skulle klippt henne i örat.
Du är perfekt, älskar dig!

2008-03-18 @ 20:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0