Wake up call - ?.-/&

Varit ute o traskat nu. Idag igen.
Igår var jag o Nemis ute en riktig långrunda. Han sprang som en gasell och han var så lycklig. Men gud va trött han blev sen. Sov hela dagen.

Idag har varit en rätt bra dag. Har dammtorkat i hela sovrummet, hann inte mera.. Det tar längre tid än vad man tror. Har rensat bland räkningar. Ringt till Af. Varit i knalleland med min ÄLSKADE mamma o syrra. ( nu behöver du inte klaga på att du inte fick stå med här gullemamma). Jag inhandlade ett par skor till våren, så jävla äckelsköna. Sen åkte vi hem till mig, Chrille stack till gymmet o vi tog en kopp kaffe. Sen började ''mannen som talar med hundar'' så det satt vi bänkade framför.

Strax innan jag stack till knalleland fick jag ett vansinnesutbrott på mig själv. Fick fan inte igen mina jeans som jag utan problem kunnat ha sen i oktober! WTF!  Time to change.. O de nu. Så jag har fått för mig att ;

Varje kväll denna vecka gå en längre prommenad, MINST 30 minuter.
Sen nästa vecka börja att gå på morgonen.. OCH kvällen.
Givetvis ska besök till gymmet klämmas in emellan. För nu ska de bli ordning.
Jag som var så duktig ett tag!!!!!!!! arg ja blir.

Imorgon kommer Ingela, hon ska permanentas o klippas. Sen ska vi äta currrysoppa - for old times sake.
Chrilles pappa kommer med, o Nemisens tjej, aria.  Dom ska slänga våra gamla kylofrys.
Skönt att bli av med de. Har massa bröte i källarn med som jag hoppas på försvinner imorgon. Vore så skönt att få organisera lite där med.  Jag gillar ordning o reda!

Nu ska jag kika lite på blocket, sen sätta mig o gossa med gubben o bäbisen en stund, sen blir de hopp i säng.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0