Singstarparty

Yes!
Kl var halv fyra när ravioli landade hos mig,  Då hoppade jag fort som attan in i duschen och vid 18.00 var festen igång!

Jag, carro, daniel, ravve, sara, jimmy o therese. Sen dök Ellen förbi med:)
De var galet skoj! Vi drack o fick en hel del roliga skratt.
Som vanligt höll jag o ravve på o dumma oss. '' ne fyfan va äckligt!'' hahaha.

Timmarna rann iväg, singstar o guitarhero... Sen var de dax att tänka på refrängen.( va ja inte vitsig nu när vi pratade om singstar?) ..  Bara de att när vi skulle åka hem så gick de ingen buss. Och jag kände att jag verkligen ville sova hemma, de är alltid lika underbart o vakna upp hemma!

SÅÅÅÅ, en efter en däckade o jag o ravve begav oss till ulf, där jag kollade busstider o han, tro de eller ej. DÄCKADE ifrån mig. Så där satt jag, mitt ute i ödemarken. hahaha. Till slut kom det en buss o jag var hemma runt halv tre.

09.15 studsade jag upp imorses, ut och gick! var ute nästan två timmar. de var underbart!:) Var nere i knalleland o köpte blommor som jag ska plantera sen:) ska bli så mysigt såååååååååå.

Jag ahr galen mensvärk idag. Jobbigt, undrar varför de har kommit tillbaka, de gillar jag inte!
Snart kommer Ellen o therese, dom ska klippa sig!
tjing!


Kommentarer
Postat av: Hannah

haha, singstar och guitarhero är ju skitkul! :D

2008-01-27 @ 14:13:06
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0