Mys på stan

Hej hopp alla regninga.

Idag har varit en mysdag.
Efter en mindre mysig natt så dök ella upp här vid 14 tiden. Jag grejjade iordning mig o sen bar de iväg ner till stan. Vi skulle på födelsedagsfika.
Vi gick en sväng på stan, ella hittade en kjol och jag köpte min parfym - CKIN2U . gooodie goodie.

Sen hamnade vi på café viskan. Tog en varm kopp choklad och en banan. Satt där i nästan en timme.
Vidare senare till tullen, skulle hjälpa ella med en ansökan till ica maxi.

Men till något roligare. Jag fixade biljetter till Kent. Så ella fick den i födelsedagspresent!:)
Den 9e februari så ska vi ner till Jönköping och se dom. (igen) ..... Ska bli mysigt.
Hoppas att de inte är nån snö.

Nu ska jag o gubbilubben käka lite här.
Imorgon kommer Ravioli. Vi ska ha pyyysigt.

Fixar ny kyl o frys i rostfritt stål imorgon. De ska bli sååå nice!

tjing!!!!!!! (:

Kommentarer
Postat av: Esnorry

Tack för en underbar dag systeryster. Du är bäst.

2008-01-10 @ 23:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0