Maybe i have got myself a job?

Eller kanske två?.. haha
Var på två intervjuer igår. Den första var på mediakontakten. Där jag ska vara säljare till frisörsalonger. Där kan man tjäna mycket pengar, men dock en helt provisionsbaserad lön.

Den andra intervjuen var på Aroma Vie uppe på Coop Forum. hon verkade stormförtjust o jag likaså. Mindre lön men en fast inkomst varje månad. tryggt o säkert.

Hur som helst. Hela nästa vecka kommer jag att befinna mig på mediakontakten o ska se om jag kan göra någon karriär som säljare, och ska se om jag kan tjäna in lite pengar. Det vore MER än välbehövligt just nu. TACK.

Anyway.. Gullenisse har farit omkring här idag som en skållad råtta o städat o lagat mat o haft sig. Skönt att slippa göra sånt. God mat med:)

Igår hyrde vi en film. En vansinnigt kass film! Flickan i källaren, SE INTE DEN, helt sinnessjuk! Sen kom patric o helena förbi, jag fick panikryck o började städa, Hatar när de ser ut som skrot o de kommer folk hit. Okej, familjen o sånt e skitsamma men annars ska de va prima schnyggt!

Ikväll får vi la se va som händer. Väntar FORTFARANDE på att ravioli ska höra av sig. Vi sa ingen tid igår. Skulle va mysiskväll o se film o sånt. Får se hur de blir med de nu. Tråkigt om de inte blir något nu när man planerat!!!

Tezzan har varit en sväng förbi här idag med sin vän Lizette, som klippte sig.

Och när jag karvat i hennes huvud gick jag över på Nemos kropp. Har haft hundvård här idag. Han har blivit ryktad o fin i pälsen. sen har vi smörjat trampdynorna o klippt klorna. Nu har vi bara öronen som ska göras rent o tänderna som ska borstas sen är han som ny!

Nu ska jag gå o lämna tillbaka filmen från igår. Tjing

Pussis till min gullefamilj- looove yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0