Make over !?

Tjenamors.
Vart på salongen idag. Dom har fixat mitt hår, är fortfarande blond. hehe. Dom vill klippa av allt, men jag vill inte bli av med mitt kära hår!! :(
Oavsett, enda blondinen där så jag fick inte färga mig mörk. hehe.

Det har kommit snö, massor, eller massor o massor, tillräckligt för att man ska bli blöt när man går ut! Dont like. Jag som ville ha sommar nu!

Imorgon börjar jag fast på salongen, ska bli jättenajs att ha ett jobb att gå till.

Har precis duschat nu, ska nog göra en ansiktsmask nu.  Känner att de behövs, jag kom ju aldrig iväg o solade idag. !!!!! FAN.

Jaaaaaaaaaa.. annars e de inte så mycket som händer. Min kära mamma har varit uppe här idag. Hon var så snäll o hämtade mig på coop när jag missade bussen. Tack mamma :) SÅ jag fixade hennes hår. Hon blev så fin sååå. Klippte o färgare:)

I helgen får vi se vad som händer, ska de vara sånt här väder så blir det en helg med mycket film:) Iofs e de rätt skönt de med:)  Och god mat!
Blir de fint väder så kommer kanske nemisens tjej o hälsar på över helgen. Kan dom ha pyjamasparty:)

Nu ska jag blocka lite. Puss o kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: duvetvem52

SLUTA GÅ IN PÅ BLOCKET HELA TIDEN!

2008-02-01 @ 17:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0