Jul & nyår

Julen har som tidigare nämnt spenderats i sthlm.
Det var mysigt men annorlunda. Men annorlunda kan vara positivit.

Om man bortser ifrån att jag blev jättesjuk natten mellan julafton o juldagen.....

Nyår, vi var hos tezzan o steve. Lena o coffe var också där. det var supermysigt. Åt gott o spelade guitar hero. Det var inte så tråkigt som jag trodde. De var rätt ballt faktiskt.

Har varit hemma i borås i en vecka nu o de känns som en evighet! Jag måste verkligen ha tag i ett jobb nu!
Jag är trött på att inte ha några pengar o bara gå hemma..

Här frammåt så väntar födelsedag. ett år äldre. Igen. Tiden går fort. Det känns som om de var nån vecka sedan jag fyllde. Men i själva verket är det ett helt år sedan!

Jaja hur som helst.
Håller på o tvättar. E smått irriterad på människor som promt ska tvätta när jag gör de. De var ledigt innan jag skulle börja så ja blev glad o gick ner o slängde i tvätt. NÄHÄ då kommer de folk o ska tvätta preciiiiiiis då.

Trött på att tvättstugan ligger i andra huset!  usch blä o skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0