First Day.

Jupp, idag var min första prövodag på företaget.. Måste säga att det var ganska intressant.

Får för gudarnas skull hoppas att ingen läser detta.

Började med att jag fick sitta o lyssna på en av säljarna. Han spottar något så förskräckligt när han pratar och glömmer helt och hållet av att svälja, sen är han lite skum.

Sen hamnar jag mellan en halvgalen söt gubbe och en äckelsliskig snobb. Kunde de inte finnas något mellanting? Guess not.

Efter antal X frågor från slisket om vart jag bodde,hur gammal jag var, vad jag kom ifrån osv. ( får inte glömma fjäsket) så sa jag: jag bor tillsammans med min PITBULL och min POJKVÄN. sen var de rätt tyst från honom.

Sen på toppen av allt så har dom en snarkande mops där! Och då pratar vi inte om en sån som man torkar golvet med, utan en hund :P

Vart på willys med mamma o snorry idag. Det är så fruktansvärt tråkigt med mataffärer.

Har precis kikat på Bob the butler med gullenisse. Hur kan man gråta till en tom greenfilm?:D

Föressten, något som fick mig att skratta så jag nästan pissade på mig i helgen.
- jag o chrlile var påväg från netto när det var storm då jag frågar; Vart tar alla fåglarna vägen när det är storm?
Som svar så säger han helt allvarligt:  Dom gömmer sig i grottor.
Och det var ungefär de roligaste jag hört på länge.

I lördags var ravioli här. Vi spelade yatzy , jag slog en på första slaget. 4 is the magic number.
Sen spelade vi 10 000- jag slog 6 ettor på ett slag.

Nu är de dax att sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0