First Day - Again!

Nu blir ni lite förvirrade va?
Jag har haft ett jävla flyt de sista och fått provjobba runt osv. Sökt jobb som har ringt upp. Det är skoj!
Igår var jag och provjobbade på salongen, en salong som ringt mig tidigare. Det var fasligt bra måste jag säga. Kände mig hemma och det var roligt. Så jag kan helt klart tänka mig att jobba heltid där.

Idag ringde dom från salongen, and guess what?  Jag fick jobbet!  Känns helt underbart bra att ÄNTLIGEN få börja tjäna lite pengar igen, och dessutom göra det jag vill (?).
Kanske de här är en vändning för mig,och min lilla familj.  Mer positiv är nog bara förnamnet på vad jag kommer att bli!

har varit nere i stan med min älskade ella. Vi har solat och blivit syntetnegrer. Skönt att få komma igång med detta!
Nu är kyckling på g här hemma. Sen ska jag bege mig mot gymmet. Ska ut på en långis med Nemisen med.

Helgen är fortfarande ganska oklar, kanske får jobba?kanske blir de så att jag åker till min kusin i göteborg. Fredagen och söndagen är de iaf lite extrajobb.
Får se Får se.

Nu ska jag blocka lite.

Kommentarer
Postat av: Ekorrn

Riktigt skoj att du fått arbete. Nu e det slut på tristessen för din del. Hör av dig så kan vi prata mera. Kramiz

2008-01-25 @ 09:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0