21|21|21

Och ännu en dag äldre, men ett år på pappret.
Är det nu man börjar bli gammal när man känner att det inte var längesen man fyllde år?
Gammal o gammal, finns ju folk som trodde jag var äldre, om de är positivt eller negativt - de vet jag inte.

Sooo, födelsedag idag. Har haft mamma o pappa o ella på besök. Vi har fikat, öppnat presenter o tittat på kort.
Det är alltid mysigt när ni är här. Men jag har lite dåligt samvete för att jag glömde bjuda hit min faster..

Som ett brev på posten och kanske en bra födelsedagspresent? ..så verkar det som om jag ska få provjobba på ett företag. Som säljare. Personligen hatar jag säljare. Det är det värsta jag vet. Men kanske man kan bli en bra säljare själv? Jag vet inte. Time will tell.

Jag har faktiskt inte sådär jättemycket mer att skriva. Var meningen att ja skulle vara i göteborg imorgon, för att hälsa på duvan. Men inte blir det så, min ekonomi tillåter inte det. Tyvärr.. så det får bli när den är bättre! Förhoppningsvis inom snar framtid!

Nu ska vi spela kort o ta ett glas cola!

De var allt för idag, imorgon vaknar jag upp, ännu en dag äldre.

Kommentarer
Postat av: Ekorrn

Du är inte gammal, tänk p mig som har lämnat de ljuva stadiet som nåt på 20. Men men du kanske redan börjar få rynkor hihi

2008-01-17 @ 08:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0