Tjenis penis

Jaaaaaa.. här händer de grejer.

Lagar mat tills imorgon, ska försöka ta mig upp till gymmet imorgon också. Har ju inte nemisen här nu som jag kan ut o gå med för vi jobbar ju så dumt. Men gud va jag saknar honom!

I alla fall. har jobbat idag. som vanligt 10-18. sen efter de har ja varit hos farmor, de blev ett par timmar där. Mysigt, vi spelade spel o jag fick storstryk!

Nu närmar det sig lördag. Det ska bli så mysigt ella!

idag har jag satt i hår. De känns underbart, men måste i med ett paket till, då blir de perfa:D känner mig nästan lite fin igen:)

På fredag så har jag skaffat en hundvakt, ett stort tack till ingela. Nemos bästis som kommer o ska leka med honom hela dagen:) Han kommer bli så glad:)

Nu kommer snart gubben hem, jag har förberett lite mat. :) älskar dig

ps. mamma, jag ringer dig imorgon:)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Synd att de inte blev så, lilla nemis blev dålig, snyft

2008-02-08 @ 20:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0