Oersättlig?

Tror inte det.
Vad gör man när man känner att man gör sitt bästa men ändå inte räcker till?
När kunderna är nöjda men inte arbetsgivaren.
Där står jag nu.

Jag har gjort något som jag aldrig trodde jag skulle göra.
Jag har aktat mig för detta, men eftersom första mötet var en klockren träff så var det en självklarhet att hoppa på.
Och flyta med, men nu har det blivit rätt så stora vågor på de stilla vattnet som var.

Fan va ska jag göra? Kanske hamnar jag på ruta 1 igen? Hoppas fan inte det, jag orkar inte mer.
Jag är så frustrerad!!!!!!!! Irriterad o fan!!! skulle bara vilja slå på något.
Jag känner mig förvirrad.
Jag trodde faktiskt att de skulle gå nu, att de var en väg tillbaka. . men jag är inte så säker längre.



Något jag är mer säker på; Älskar min famlij , tack för att ni finns där!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dej och känner ofta med dej ingen ska få sätta sej på mina guldklimpar. Jag finns alltid till för dej och din syster det hoppas jag att ni vet det vid det här laget jag skulle kunna döda för er skull. Mitt hjärta för er pussar och kramar tilla mor

2008-02-12 @ 20:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0