Ledig dag

Torsdag idag och veckan lider mot sitt slut.
Sitter här hemma med Nemo och Stefan.
Inget jobb för mig idag. Ganska skönt, men ändå undrar man vad man ska hitta på.

Kan börja med att säga att jag har varit på intervju i veckan.
Det gick bra, de hör väl av sig antingen idag eller imorgon skulle jag tro. Det handlar om ett helgjobb för maximal sysselsättning.

Idag ska jag ta en fika med majsen, ska bli så underbart att träffa dig igen. har inte sett dig sedan i september.

I övrigt är jag vansinnig på i stort sett allt. Så trött på allt så jag bara skulle vilja lägga mig och sova bort resten av tiden och vakna någon gång i slutet på maj.

Har varit sur på de mesta. Mamma är i småland och när jag hörde av mig till henne för att visa uppskattning så fick jag till svar:''vad är de nu då'' . så de ska jag nog sluta med.
Blev riktigt ledsen faktiskt.

Kan hända att jag är känslig nu. Lika nära till gråt som till skratt.
På salongen har jag bara skrattat faktiskt, och de är ju tur. Kunderna har varit riktigt uppskattande och gjort mig glad. Bara på tre dagar har jag fått ihop 70:- i dricks!:) skoj =)

Nu snöar de här och jag sitter och matar nemo med colanappar.

Imorgon ska Ingela agera hundvakt åt Nemisen några timmar. Han tycker så bra om henne, och jag är säker på att känslorna är besvarade ;) Tur att det finns folk som ställer upp!

I helgen så blir de massa frisörande för min del. På lördag kommer ingela och hennes söta lilla kompis moa. ingela ska ompermanentas, och moas mamma ska klippa sig.
På söndag blir de en sväng om skene med lizette. ska klippa hennes släktingar:)

Nu tänkte jag fortsätta de chrille inte avslutade igår. Städningen och garderoben!
På med lite musik!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Klart att kännslorna är besvarde, en sån söt fyrbentare kan man jue inte låta bli att charmas av.

Puss på dig Nemo!

2008-02-21 @ 19:19:31
Postat av: Syster

Jag saknar dig jättemycket

2008-02-22 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0