Kent - Jkpg

igår for jag o Ella till jkpg, vi skulle ha en systerdag.

Vi anlände på förmiddagen o entrande ikea, gud va folk de var!
Givetvis hade jag lagt min väska i bilen, likaså min inköpslista, kanske lika bra de?
Fick ändå lite handlat. Nya grejer till badrummet, nu ska de bli ÄNNU fräschare.
Jag älskar mitt badrum!

Sen lite ljus o lite grejjer till köket o sådär. Hittade även en byrå, men den köpte jag inte, tänker fortfarande på om jag ska ha den..

Efter en fika o antal timmar på ikea så begav vi oss in på a6. Där var de halvmycke folk. Där fick jag äntligen inhandlat min goa parfym, nu är de bara en till som jag är sugen på. Får se när de kan tänkas bli att jag köper den. Maybe when i get my paycheck?
Hittade annat smått, ansiktsmask, smink o plock.
Men de blev inga byxor,
Ella fyndade som vanligt på rean.

Efter detta var de dax för käk o gud nåde mig!Har fortfarande ångest! Vi var på mcdonalds. Har dom äcklig guacoumole där eller inte!?!? svinäcklig.

Vi begav oss vidare, proppmätta mot Elmia, där Kent skulle spela.  Vi var där i god tid men tyckte att de såg konstigt tomt ut, inte en endaste liten emo. Men de visade sig senare att vi var vid fel hall o hallen som vi skulle till låg lite längre bort. Vi placerade oss i kö.
Och efter många om o men (man fick inte gå in med jacka på sig o var tvungen o hänga av sig, så jag fick gå ut i bilen efter plånboken, fick lämna ella i pant för att få komma tillbaka in) ..så var vi inne=)
Vi hamnade galet långt fram och vi nöp o puttades för att ella skulle få stå fram ( de var innan hon fattade att de var bättre att stå längre bak).

De var fjärde spelningen jag såg, och de var den näst sämsta. Fortfarande inget som slår frihamnen, hultan. De va galet bra!
Men dom var bra o vi var nöjda:)

Helgen i övrigt har gått fort! Känns som om jag har hunnit mycket,. Nu är de en veckas jobb framför mig igen. Och TRÄNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska gossa med ella o nemisen nu :) Puss o kram
Stefan får vara med på ett hörn också;)

Kommentarer
Postat av: Krulle

fan, & jag får inte vad med :(

2008-02-11 @ 10:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0