Baboom

Baboon för dej Ella- i am weezel :D

Yeah..
Nu har helgen gått. Bara flugit förbi tycker jag. Det går så mycket fortare då när man har ett jobb. Men det är det värt!

I fredags då; första riktiga dagen på salongen. Jag blev tvångsklippt. De var väl en 15cm till som åkte av så nu är håret vid axlarna. Jävla skit, känner mig som en kärring!

Lördags; Jag vaknar av att jag slår armen i bordet, chrille har möblerat o fått den genialiska idén att flytta på sängen. Så jag slår i mig i bordet o Nemo flyger upp. Vi går ut.
Jag går fortfarande o mår kasst för att mitt hår e så kort, så istället för att gå o må som en rutten bäver får jag den fanomenala idén att jag kan ju sätta i löshår=)
Så jag o chrille dundrar iväg till göteborg för att införskaffa mig detta! Givetvis blir det en kortvisit förbi ikea. Köpte lite småplock, nya ljus, handdukar o varsin ny huvudkudde.
På vägen hem blev det en visit hos familjen hagberg o alla vovvarna, dom blev överasskade o vi hade de mysigt.
Väl i borås stannade vi hos mamma o pappa o spelade spel o drack kaffe:)
Jag o mamma o älskling spelade tärning o barngeni, de visade sig att jag var ett riktigt barngeni;)

Söndag: Dagen före måndag för er som inte vet.
Söndag innebär för många ångest. För mig innebar det extrajobb.
Först kommer Ingela o Moa, ingela har varit barnvakt o får ta sitt lånebarn till frisörn - mig.
Sen kom Ullis o Johan. Både blev friserade. o fina:)
Med allt de här att göra har jag hunnit åka o sola. jääääääääävlar va ja brände mig.
Fick ettan såklart.... eller fick o fick, tog;)

Dagen imorgon ser ut som såhär.
07:45 - klockan ringer.
07:50 -går ur sängen o packar ihop mina grejer som jag ska ha med.
07:55 - pussar gubben hejdå
08:00 - beger mig mot stan o gymmet. seriöst nu ;)
08:15 - tränar
09:00 - duschar
09:45 åker buss till jobbet
10:00- börjar
18:00 -slutar
18:07 åker bussen hem
18:45 är hemma
Däremellan o fram till 23 kan hända i stort sett vad som helst.
Ska faktiskt se om de går att klämma in en prommenad o en visit hos farmor.
Måste laga lunchlådor med.

Nu ska jag hoppa i säng. E galens galet trött.
Imorgon är de en ny vecka och nya grejjer.

Ser fram emot lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0