Silky and smooooth

Hahahaha, thats what i am!

Igår var helena här, satt o drack lite, jag gjorde henne vacker. Hon fick lite slingor i huvudet.
Där har vi en person som är precis som jag. Impulsiv. Helt plötsligt fick vi för oss att vi skulle gå ut. Så vi begav oss mot stan, och hamnade som vanligt på harrys. Jädrar va människor jag kände där igår! Alla var ute!

Nu håller jag på o packar inför min weekendresa till campinlivet. Det ska bli så underbart!
Är tillbaka på måndag ;)

tills vidare, disco disco!

--------------------------------------------------------------

såg dont mess with zoohan häromdagen, sjukt sjuk film!

Kommentarer
Postat av: elinor

Godmorgon, gå gärna in på min blogg och rösta fram vilka skror du tycker är finast! hoppas du får en trevlig helg! Kramar

2008-08-01 @ 08:55:16
URL: http://littleellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0