Förberedelser

Ella håller på o riva sitt rum o jag är trött som fan!!
Har suttit här sen klockan sju nu, bli klar!

Ser för tillfället ut som en kycklingsegernare, men de kan ju för många vara positivt, men inte för mig..

Dagen idag har gått sjukt segt! trodde aldrig att jag skulle komma ifrån jobbet, som tur är är det bara en hel dag kvar! o två tmmar.. men dom räknar knappt.
Imorgon ska jag ner på stan o växla lite money.

I övrigt har ja pratat me tezz idag. vi har planer inför den 23... kan nog bli skoj!
Nu orkar jag inte mer! ska stressa bello lite så jag kan åka hem o sova.

Kommentarer
Postat av: Vero

2008-08-08 @ 19:58:36
Postat av: Onkan

Jaa, den 23! :D

2008-08-08 @ 20:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0