080808

Det slog mig inatt när jag tittade på klockan att det är ett konstigt datum.
Blev nästan lite rädd, och tänkte, vad ska de här innebära?
Kanske vårat plan störtar?

Om jag ska vara riktigt ärlig, så känns inte själva flygresan bra idag. Jag är lite orolig, vilket jag aldrig varit innan.
Jag vet att chansen att det ska hända något inte är stor. Men jag är å andra sidan inte den som brukar ha turen med mig.
Dessutom har dom pratat om att det är en storm påväg in..

Kolla bara på de här. Jag gick upp 08.00 , den 8/8 - 08     .. !? Tillfällighet?

Till något bättre. Jag har packat om lite granna. Plockat ut(!) saker, och nu funderar jag på vad jag ska ha på mig.
Jag kommer ha något bekvämt idag. Känner mig trött, då jag inte har sovit speciellt mycket inatt.
Förmodligen sover jag större delen av resan, men de passar mig utmärkt!

Nu ska jag göra mig iordning.
Det kanske kommer vara tyst ifrån mig i två veckor. Men kommer jag åt en dator så uppdaterar jag!

Annars för er i regniga trista sverige, så väntar för mig två veckor med sol och bad! Avundsjuk?

Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0