Roadtrip till småland

tjing!
har varit i småland över natten.
Jag åkte med mamma o mormor efter jobbet igår.

I fredags så skulle ravioli kommit förbi,men han dök aldrig upp.
Ella var hos mig o såg på talaong 2008.
Sen kom plaski hem.

I lördags blev jag hämtad av chefen, jobbade hårt o sen stack jag.
Snabba tre timmar.

De har varit mysigt hos mormor,mycket kortspel o fint väder.
Jag har busat med hennes vovve o hon är inte alls lika tålig som nemo, för när jag brottade ner henne så skrek hon. hahaha.
de va underbart att komma hem till nemo, en riktig hund!

Snart ska ja träffa krulle, han jobbar nu men slutar vid tio, får väl se om jag kan hämta upp honom på vägen hem.... :P

I övrigt väntar en ny jobbvecka. Och nu jävlar måste jag ta mig till gymmet!!!!


peace out!


P.s jordgubbar i solen idag, de bästa på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0