positivt var de här!!

sitter på tullen.. mormor är här på besök, de var längesen nu,

i veckan har de hänt mycket. en släkting har dött, jag har fått pollenallergishock, problem med handels och till råga på allt, min helt underbara (inte) chef är tillbaka i sverige.

förmodligen har jag aldrig varit mer angelägen om ett jobb än vad jag är nu.

whatever...
har tittat på lyxfällan, de känns bra att titta på sånt. för man har inte ett endaste litet lån, inte en endaste jävla anmärkning på något. de känns underbart.
fan va duktig jag är.
sitter i en lägenhet som JAG äger, saker som jag köpt utan att behöva ta lån.
och har aldrig fått en betalningsanmärkning i hela mitt liv, och inga ska jag ha heller.

jag har funderat på vad jag vill med mitt liv, och jag kommer inte fram till något alls.
just nu känns de bara som om jag måste ha tag i ett jobb som ger lite mer cash, för annars kommer jag när chrille flyttar att stå på gatan... eller nää. men jag kommer inte ha de speciellt bra.
och hem tänker jag aldrig flytta. har man en gång flyttat från mamma så kommer man inte tillbaka.

dessutom är jag för stolt, jag ber aldrig om hjälp. har aldrig ens under hela tiden jag bott hemmifrån bett om pengar. Aldrig någonsin. vad skulle jag göra om inte dom fanns? förmodligen samma sak som nu, klara mig själv.
och de känns så jävla bra när man tänker på de. hur jävla duktig jag är egentligen... hahaha . creds för de!!! :)

en grej till som jag har tänkt på. antingen så gör de läget så mycke bättre, eller så går de käpprent åt helvete.
jag har tittat på en bil som är intressant för mig. den kostar inte så mycket, varken att köpa eller att äga. dessutom är den bensinsnål som attan..ska bara förhandla lite...
i alla fall, de kan öppna jobb för mig som jag inte kan få utan bil.
de kan åxå få mig att gå i personlig konkurs typ...
kanske inte så illa, men jävligt knapert.
pengar e fan skit. allt borde va gratis.

nu ska ja snart ta nemisen o gå ut.
sen ska jag åka hem...

over and out, marlene mot ljusare tider!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0