Picture this...

..............

En varm sommarkväll.. Solen börjar gå ner. Du sitter på stranden, dricker något kallt och gott och lyssnar till en akustisk gitarr. Du ser ut över havet och tar ett djupt andetag. Du känner dig fullständigt avslappnad, som om du inte hade ett enda bekymmer i världen.
De är verkligen ren lycka för mig.

''I've been spendin' way too long checkin' my tongue in the mirror
and bendin' over backwards just to try to see it clearer
my breath fogged up the glass
and so I drew a new face and laughed ''

Har blivit fullständigt besatt i min sommarlåt.
Den gick konstant hemma hos mig, sommaren för två år sedan.
Jason Mraz - Im yours.
Fast nu är de liveversionen som gäller.
Den ger verkligen bra vibbar.

De är lite som en nykärskänsla. Pirr och förväntan.
Nu ska jag gå o fortsätta vara lycklig.
Och mysa ner mig i soffan och längta efter den där stunden på stranden.




!image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0