Party party

Majs + jag = förfest hemma.

Vi hamnade på harrys. O jisses va folk där va! Träffade många kända ansikten. Så trevligt så.
De hände mer än så men jag orkar inte skriva hela kvällen i detalj.
Många rosa pantrar blev de i alla fall.

Har varit galet trött idag ( uppfatta trött som trött, o inte bakis) Har varit vaken typ fyra timmar idag o orkar knappt hålla ögonen öppna nu. Så de får snart bli att sova igen.

Nu har gubben åkt till jobbet o har precis gått på.
Hoppas de blir en bra natt för dig..
ja kommer ligga här hemma o sova som fan.

Imorgon är de back to work o måndagen kommer bli tyngre än någonsin nu när chefen är tillbaka.
jeejee.

skit i detta nu.


image6

Jag                                                 någon              o min lilla linda :)

Kommentarer
Postat av: krulle

u are so brown my sugar ;)

2008-04-07 @ 14:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0