Men hej!!

Idag är de en ovanligt fin dag.
kan tyckas vara lite konstigt, men jag är på toppenhumör.
Mamma o mormor är på begravning och de känns förståss tråkigt. Men jag kan inte låta bli att må bra idag.

Imorse satt de en lapp på bilen från en arg kristian A som förmodligen bor i huset han förbannade mig för att jag hade ''snott'' hans parkering över natten. Jag som inte hade någon vetskap om att den var en hyrd parkering sov i godan ro. Lappen åkte i soptunnan lika fort som han blev förbannad.

Har varit en sväng på knalleland imorses, har lämnat in en jobbansökan på eat. Tycker aldrig dom har något folk där så de är konstigt att dom söker personal. Men dom som jobbade där var trevliga och tog emot den med öppna armar.

När jag väl kom hem till mamma o dom så sa hon att dom söker personal på byttorpsklint. Gamla, senila fossiler.
Torka, duscha o mata... står jag ut med de?.. för pengar... JA.
Är jag desperat eller desperat? Pengar behöver jag nu nu nu.
annars kan jag säga tack o adjö till allt skoj som sommaren har att erbjuda.

Midsommar har jag börjat planera. Jag o tezzan får försöka hitta på något för lena som fyller år precis den dagen!!:) mysigt ska de bli o bara vara tjejer.

I detta nuet så ligger Nemo o solar på balkongen, de va skönt i solen. men i skuggan e de råa 14 grader.

På salongen måste jag säga att de är mycke bättre. Faktiskt riktigt roligt. jag har kunder som frågar efter mig och jag känner mig uppskattad. De är så kul:)
Idag kommer en bokad kund till mig, hon var så nöjd med sin son efter jag hade klippt honom så hon bestämde sig för att göra slut med sin gamla frisör o komma till mig. skoj

Ikväll blir de förmodligen en crewkväll. Ravioli var sugen på att komma över på ett glas vin o nåt o käka. Ella ville se film, vi får nog kombinera ihop de där till något bra.
Ida ville gått ner till tavernan o käkat grekiskt. Men pengarna är knappa just nu.. får ta de nån dag när jag har mer caaaaaaaaaschh.

Nu ska jag ta mig en prommenad med Nemo i de sköna vårvädret!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Krulle

buuu, inte ett ord om mig :(

2008-04-19 @ 12:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0