Lång väg för en kanelbulle..

Igår vid halv sju begav jag o pappa oss på jakt efter en bil i taberg, utanför jönköping.
Den såg superfräsch ut på bild.
Men när vi kom dit o kikade i besiktningspapprerna så var de inte mycket som stog rätt till.
Så på vägen hem så stannade vi o tog en fika.
Jag har aldrig någonsin innan betalat 300 kronor för en torr kanelbulle.
Det kostade definitivt mer än vad de smakade!

Idag är det tredje dagen gillt?
Efter jobbet så kanske vi beger oss mot viskafors, cirkus 1,5 mil utanför borås för att eventuellt köra därifrån i en liten bil.
:)

I övrigt så går veckan segt!
Fast dagen igår på salongen gick väldigt fort.
Vi har en praktikant, och jag fick agera provkanin när hon skulle lära sig att färga ögonfransar och bryn.

Nu ska jag åka mot jobbet!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0