keep going

70 dagar kvar till metaltown och en enorm huvudvärk

de e vad som händer nu.

sitter på tullen. e så jävla trött. Har varit mycke på salongen idag faktiskt.
Men men de e skönt de, blev lite paff när jag tittade på klockan och insåg att den var tio i sex.

e less på de mesta nu. hoppas innerligt att de är en sån dag idag, så jag vaknar upp imorgon o allt e underbart.
fattas bara lite pengar så vore jag lite gladare.

tydligen är jag en annorlunda tjej.
jag tycker om både hockey o fotboll.
jag lyssnar på metal
och jag är ''ovanlig''

vet inte om de är positivt eller negativt.

Jag tänkte skriva lite om varför jag skriver blogg.
Allvarligt talat så vet jag inte varför.
men de är så skönt att skriva.

Men kan inte förstå dom som bloggar dagligen och flera gånger per dag.
iofs om jag hade tjänat pengar på de, så hade jag förmodligen gjort så jag med.
ta den här blondinbella, hon verkar tycka de e underbart o blogga.
men när dom skriver i metro att hon höll på att gå in i väggen av allt bloggande så kunde ja inte låta bli o skratta.
de lät fullkomligt aslöjligt.
man får sömnproblem på natten av att man inte kan sova, man ställer så höga krav på sitt bloggande. och måste hela tiden överdriva allt och skriva en bättre blogg än förra gången.
allvarligt?! ni har problem.

Metro är en jävla bra tidning faktiskt. Men ibland blir man förvånad.
de va en 12årig tjej som bloggade om mode!?
hallå. när man är 12 år ska man inte tänka på nåt sånt?
hemskt att skönhetsideal o sånt ska krypa så långt ner i åldern.
men å andra sida, hur man man låta bli att påverkas?

Nu har jag varit ritkigt seriös.
ska lägga ner de här nu o åka hem.måste fundera över nästa blogg jag ska skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0