Extreme makeover

Yezzzz..
Jag har gått o funderat lite ett par dagar på något som ja tyckte kunde vara coolt.
Först var min tanke att jag skulle prova den på majsen, för henne brukar jag ha som experimentmodell.
Men så tänkte jag, varför inte vara de själv för en gång skull?
Så here i am. Med en snorkort sida, en fet lugg, vitt o svart o brunt. Ser ut som en grävling.
En diagonal kant över hela.
De e asballt.

I princip så har de tagit hela dagen.
Har haft en del kunder emellan ändå, tur de, annars blir de inga pengar,.

När jag kom hem idag va gossenisse jättesöt.
Han hade lagat mat, hemmagjorda burgare o jag mådde illa efter en.
Inte för att de va äckligt, men utan för att jag blev så sinnessjukt mätt!
Tackar, de uppskattas verkligen!

Ikväll blir de lugnt. Har lånat nägra filmer av papps. Får se om de är något att ha.
De va nog allt för nu.
Ska tänka vidare på nått annat coolt ja kan göra..
BAYBAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0