Dina tårar är mina tårar..

Av rubriken att döma så har jag en dålig dag.
Jag har mått så mycket bättre.

Är de såhär de känns att stå på botten? Botten av något som har varit de ljusaste jag sett?
Står jag längst ner eller finns de ens en botten?

Man får skriva sånna här inlägg.
De är sånt som man tänker, och sånt som man sen tänker: fan va du tycker synd om dig själv.
Jag får de!

so what om jag verkar svag. kan fan inte klara allt.
vem som helst skulle må dåligt.

skit i allt!

De är de lilla som betyder. De viktiga som man bevarar.
Kärlek



image7


min sötbulle på jobbet. saknar dig här hemma.



Kommentarer
Postat av: Plaski

aaaaaaaaw

2008-04-09 @ 13:37:13
Postat av: majsen

jag finns om det är ngt . . . .

2008-04-10 @ 11:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0