De ni alla har väntat på..

Ett nytt inläg!
Har fått enorm dålig kritik för att jag inte uppdaterar min blogg oftare än vad jag gör. Är de verkligen så intressant?

De har blivit vår här i borås, och jag börjar få sommarkänslor.
Har bla börjat nedräkningen till metaltown. Endast 72 dagar kvar.

Har fruktansvärda problem med ekonomin just nu så jag tror jag ska börja en insamling.
hjalpmarlenetillettbraliv.NU
kanske kunde vara något?

Igår var snorry här, hon är sjuk så hon kommer hit o smittar ner mig. Skämt o sido
Hon tvingade mig till att se factory girl med sienna miller, vilket var total bortkastad tid då jag kunde sett ceasar istället. Vi såg även Edward Scissorhands. den hade sina ljuspunkter, bla när han stack hål på en vattensäng.


Annars har jag blivit extremt lat.
Bortse från att jag var på gymmet igår, samt dammsög. Men annars i övrigt,.
Kan inte finna något intresse längre till att göra mig iordning, de verkar som de är något annat som upptar min tid? men vad?

En bil! De vore inte fel just nu. För jag har så mycket pengar att spendera! Haha om de vore så väl.
Fan va ja ordbajsar. har egentligen inget viktigt att skriva, just därför de inte kommit något inlägg på ett tag.

Helgen som var, flög förbi i rasande fart och jag gjorde inte många knop.
Pappa fyllde 52, den magiska siffran i söndags och vi var där och åt tårta till frukost.
Jag gjorde en fin blomma åt honom och köpte en present ihop med ella.
Tur att vi gjorde de, då ja hade glömt bort de annars.

Vi var en sväng hos patrick o helena. Där hände de inte mycke. vi började titta på någon kass film, men blev jag trött, och vi gick hem.

Min pollenallergi har blivit bättre, tack o lov. Men de är inte bra. Näsan rinner och jag känner mig hängig,  = anledning till att ja inte orkar göra mig iordning?

Imorgon ska jag tillbaka till gymmet, då jag har kommit på att måndag, onsdag o fredag är dagar då jag gärna går dit då dem öppnar tidigt. De passar mig utmärkt. Då solar jag före, o sen tar en sväng om gymmet, hem o käkar o sen iväg till jobbet. När jag sedan kommer hem placerar jag mig i soffan eller vid datorn, eller möjligen hos mamma o pappa. Vilket liv.
Fullkomligt monotont.

Vilken tur att jag har sån bra självinsikt. Att jag vet vad jag menar. Skriva kryptiskt är väl egentligen min grej.?. . .

Jag har haft kontakt med johanna, johans tjej(johan är chrilles kusin) och vi planerar en get toghter snart. När de nu kan tänkas bli. ?

De nalkas som tidigare nämt vår,
Vilket innebär husvagnssäsong!
Inte speciellt lång tid kvar innan hela familjen drar på sig sin limegröna träningsoverall o grillar o spelar kubb samt samtalar med andra i träningsoveraller.
Jag saknar de.
Komma utanför den vanliga monotona civilisationen o bli någon helt annan.
En friluftsmänniska.
Speciellt de där med att få lägga pengar i en automat för att få lite vatten o duscha i, de känns otroligt underbart när man står där med raklödder o schampo i ögonen och inser att man redan har lagt i de sista kronorna och får snäöllt pina sig med att skölja hela kroppen i iskallt vatten.

Hahaha.
Förmodligen så har ingen orkat läsa denna skit.
Så ja tänker lägga min tid på att göra något annat nu.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jo jag gjorde faktiskt de, du vet jag ju att jag smygläser din blogg emmallanåt. Och jag kan faktiskt också nog sälla mig till gruppen som sitter och inte har nåt annat för mig att läsa just din blogg. Så snälla gumman uppdatera ofta. Ibland är det just detta som får en just att skratta för du skriver lite tokigt. Bra kul tycker jag.
Kram

2008-04-15 @ 22:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0