Att svika någon...

De har väl kanska alla varit med om, antingen på de ena hållet eller de andra.


Men just idag. IDAG är jag jävligt sne..
Veronica fyller år och ska ha fest. Och jag lovade att komma.
Jag har på sista tiden haft jävligt svårt att hålla vad jag lovat pga personliga saker......
Och de är så jävla tråkigt. För innan var jag en sån som ställde upp. Som fanns, som var delaktig i saker.
Men de är inte längre så.

Onkan, de e skittråkigt. Jag ska berätta när vi ses. Får ses på en fika i veckan!!!!!
Ringer imorgon i alla fall.


Nu ska jag gå och fördriva tid. För här hemma tänker jag inte sitta.


Kommentarer
Postat av: Krulle

förlåt, im a fucking idiot, får helt enkelt bättra mig!!!

2008-04-27 @ 16:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0