Ångest!

För vad tänker du?

JO! för att jag sitter inne nu när de är sånt underbart väder!

Tezzan gick för en stund sen. Hon har varit här och blivit torterad,. Hon har med andra ord gjrot lite slingor, och fyllt i sin tråkiga utväxt. Hon blev riktigt vårfin!

Snart bär de av mot jobbet, fan va förmiddagarna går fort! Det är helt sjukt. Jag hinner inte mer än blinka och vakna innan jag är på salongen. Där hinner jag inte mer än komma dit o klippa lite innan jag ska gå hem. Dagarna flyter med andra ord på fort som satan!

Jag letar som känt efter ett jobb. Och nu kanske jag kan ha ett på gång. Ett nattjobb på ett boende. De vore ju toppen. De är tydligen inte så eftertraktat med nattjobb. Så jag gör dom mer eller mindre en tjänst om jag säger att jag vill jobba natt:)

Ella var på anställningsintervju på mcdonalds igår, jag hoppas verkligen för hennes skull att hon får de, så hon får tjäna ihop lite pengar! De vore så roligt.

Kom aldrig iväg till viskafors igår, de va tydligen nån gislavedsbo som hade köpt bilen. Fan!
Men de går väl fler tåg.

På fredag ska mamma o dom ner till halmstad. Jag önskar att vi kunde följa med. Men dom sätter upp husvagnen och tältet o de blir allmänt stökigt så vi håller oss därifrån ett tag.
Tezzan ville åka ner där, kanske man kan göra de någon helg?:)

Snart kommer nemos morfar hit. Han är här när som helst.
Så nu ska jag plocka upp lite och göra mig till människa.Och hålla tummarna att han inte glömde plattången hemma på tullen.

Solstrålar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0