A life that would be different?

Som besatt just nu i : Good Charlotte - Where would we be now.mp3

har suttit lite o funderat.
Funderat o funderat. vet inte om de är så bra o tänka o analysera sönder saker o ting. Men jag tror att de är så tjejer är. Dom gör så. Så de är nog egentligen jävligt normalt.

Jag är sjuk. Har feber o lider av en förskräcklig pollenallergi, och detta är bara början, de kommer bli en lång vår för mig.

Vaknade inatt med tretton ton slem i halsen o kunde knappt andas. Sånt suger.

Chefen är tillbaka på jobbet och jag måste verkligen ordna upp min jobbsituatíon, de är på tok för lite pengar att leva på. Går inte ens runt... Men jag har en ide..

Nu ska jag slänga mig på soffan o halvsova.

image8

BTW: Aaron Lewis, förmodligen världens underbaraste röst.. Vill uppleva den live någon gång!
Såg ett youtubeklipp när han körde ''zoeyjane'' live. De var så ögonen tårades. Se de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0