Röjj i Göteborg!

Igår hade vi så fruktansvärt skoj!!

Jag o älsklingen åkte ner ganska tidigt för att knalla omkring lite i gbg. Ja köpte ett par jeans o sen gick vi o käkade. Sen var de dax att bege sig emot liseberg där vi skulle möta upp tezzan, tobbe & Lena.

Väl inne i lisebergshallen så var de VARMT! Vi hade ståplats och stog mitt i smeten. Takida var helt godkända, trots att dom missade rätt många låtar. Lite besviken över att inte få höra point of view och give into me. Får ta igen det i Gislaved! ;)

Förbandet ,Plan three var skitbra! Chrille köpte deras singel, och den har gått hyffsat varm här idag.

Efter konserten begav vi oss emot krogen. Dundrade in på Trädgårn där de blev både en o två o massa öl! Ett par shots slank ner med. Skitbra musik och sköna människor.
Men STOR kritik till alla kaxiga bimbos. trodde jag skulle få ett bryt där ett tag. slynor!!!
Träffade totte där med, han var där med sin brorsa o några kompisar.

Vi drog från trädgårn vid 03- 03.15 tiden för att få något i fyllemagen. sen vidare mot centralen för vi skulle med 04.20 tåget/bussen... TRODDE VI.
De visade sig sen att de inte gick något! Så där satt vi, på Nilserikssons terminalen o såg allmänt slitna.
Brevid folk som har sett betydligt ljusare dagar... usch!
Så vi fick tag i en taxi.. från göteborg till borås. varning!! --> DYRT

Runt 05.30-06.00 var vi i Borås. Sletna som as! Sängen har nog aldrig känts så skön som imorses!
Fick inte många timmars sömn iofs. Kunde inte sova. Så ja har varit igång sen halv tiotiden imorse.
Kommer nog slockna fort som fan ikväll.

Har varit hos farmor idag. min danskfarmor, vi käkade rööööepööölse och fikade o spelade kort!

Nu lagar min älskling mat. Han gör kycklingwraps, ska bli gott, e jättehungrig nu!
Sen ska vi duscha o se en film. pyssas :) .. Du är så fin.

Imorgon är de back to reality, hårda livet börjar nu. Ska fan ta tag i allt nu. Strukturera upp lite och slipa till min självdiciplin! see yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0