Resumé

Den här veckan har varit en bra vecka.

I tisdags var Carro, johan & sara här, sara skulle klippa sig och johan skaffade sig lite slingor.

I Onsdags var jag och mamma i Göteborg. Vi hade en supermysig dag då jag bjöd henne på middag. uträttade några ärenden och avslutade med att inhandla lite inredning på ikea.

I torsdags spenderade jag min dag på salongen. var jävligt skoj fast det var lite stressigt.

Igår kom johan. Vi köpte lite alkohol, spelade lite kort och hade allmänt trevligt.

Idag har varit en lugn dag. Vart en sväng och käkat och sen har jag sovit en stund. Sen småstädat lite.

Vi såg nyss en film här. Skönt o kunna slappa. Allt är fräscht här hemma nu. Känns så bra!!

Imorgon ska vi hälsa på i småland, men de vet dom inte om, så de blir en surprice! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0