Dåligt immunförsvar, eller inget alls?

''sick and tired, of always being sick and tired''

Ja, nu är jag sjuk igen. Rejält också.. De var väl i stort sett bara det som fattades.
Kl 8 imorse ringde jag till vårdcentralen och kl 9 var jag på undersökning.
Kom ut med recept till penicillin som ska bota mig från öroninflammation,bihåleinflammation och halvförlamning i ansiktet.
Okej, de sista var att överdriva. Jag är inte förlamad. Jag har en visdomstand som håller på att växa upp längst bak i munnen så de värker som fan. Kunde jag så skulle jag skruva loss huvudet tills den har kommit upp.

Har varit sängliggande/soffliggande hela dagen och bara väntat på att chrille ska komma hem. Tur jag har haft Nemo här som tagit hand om mig.

Nu har älskling lagat mat så vi ska äta, och jag ska pilla i mig penicillinet. Sen kl 20 börjar ugly betty.
Sen blire hopp ner i säng.

Imorgon ska jag fortsätta att kurera mig.
Hoppas ni andra mår bra.
 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0