Träning!

Idag har jag varit på gymmet. De var underbart underbart!
Körde rygg + mage + 17 minuter kardio.
Har inte tränat på en evighet nu. Men har inte tappat sådär jättemycket i styrka ändå, och de känns ju skönt.

Körde latsdrag på 45 kg och sittande rodd på 52. Så de kändes schysst:)

10dagen nu. Inte lika hungrig. Rör mer på mig med. Gick halva vägen ner till stan imorse, de va nice men blött.

Ska snart hoppa in o duscha, sen ska jag hoppa i säng.

Yes!

Föressten!
jag har hunnit grejja en hyrbil till sthlm nu. Vi drar upp den 22e. Fast vi beger oss ner till småland redan på fredagen, för Nemo o aria ska bo grannar på hundpensionatet medans vi firar jul. Dom slipper i alla fall vara ensamma, dom har alltid varandra och det känns så skönt att veta!:) Haha än en gång den jävla Clion. Nöta den gasen är som att åka på en snigel , hahahah.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0