Släktkalas

Dagen som varit..

Har varit i det stora hela rätt lugn. Imorse vaknade jag runt kvart i tio, men var ändå trött som en gnu.
Gick ut med Nemo o fixade sedan frukost.
Senare begav vi oss till fots ner mot knalleland där jag skulle lämna tillbaka mitt linne som jag inhandlade på Gina. De va inge snyggt.. Tur att man kan ändra sig.
Det blev alltså en prommenix i regnet. Skönt & hälsosamt, två flugor i en smäll.

Sen hem fort som tusan o duscha. Älskling fixade maten o det var så himla gott! Runt tre kom mamma och dom och hämtade oss, för att bege oss mot frista. Vi skulle fira oss. Ett kalas som skulle vart avklarat för snart ett år sedan. Hur som helst, nu är det gjort. Och mysigt var det.

Hemma i lugnet!

Pustat lite, snart börjar Van Veeteren. Det sista som kommer att göras innan man intar sängen.
Ska givetvis ut med Nemisen en sväng med. VI var ute och gick en runda igårkväll innan vi skulle sova och gud så skönt det var!

...Måndag imorgon

Och det känns inte så jävla illa ändå. Okej, de känns inte kul. Men om man tänker efter så går veckan ganska så fort. har redan gått en vecka sen det var måndag sist. NÄHÄ?.. Dagarna går fort.
Ännu bättre om man håller sig ''sysselsatt''.

Något lättare?

En vecka på diet nu. Jag har varit JÄVLIGT DUKTIG. hahaha. Hela veckan har man utsatts för frestelser. Men inget som har lockat tillräckligt för att ens kunna ge vika. Och så kommer det att fortsätta.
Veckan som gått har jag bara kört på kost. Blandat med miniprommenader då. Men ingen träning att snacka om.
Denna veckan kommer jag att besöka gymmet igen. Har nästan glömt hur det ser ut där. HEMSKT! :)

Sinnestillstånd:

Glad, och åter glad.

Älskar min lilla familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0