Just woke up as a 15year old..

Tja!
Glad, sprallig, ung?! hahah. Gonna keep that feeling!

Mår bra idag. Känns kul. Allting känns skoj!
Vet inte vart känslan kommer ifrån. Jag har trots allt varit vaken sen kl åtta imorses.

Inte långt kvar nu..
aa som sagt. Drar till småland på fredag. Vet inte hur jävla många gånger jag har sagt det nu!?
Hur som helst. Lördag drar vi mot sthlm. Känns så skoj!!!! På vägen dit blir de ett stopp i jkpg, på A6.
Förmodar att man får slå sig fram...

Julklappar;
Nu är de äntligen klara. Bara en absolut sista nu. Ska ner och ordna den NU typ..
Ska bara få på mig lite anständiga kläder sen drar jag.

Fika med diktatorn o ekkorrrrn;
Yes, reunion från H&M hemma hos kattkvinnan. Ska bli spännande. Katter har någon underförstått väldigt mycket emot mig. Faktum är att jag rör dem aldrig, ändå biter de mig. Får se hur de går.

Hairstyle;
yes, nu har de vart mycke hår de sista. Många vill fixa sig innan jul. Idag ska de klippas o slingas. Sen ska jag göra ellas förlägning. O ikväll ska jag klippa pappa så han ser lite anständig ut!

Now i must leave......
jupp. time is running out. måste dra om jag ska hinna allt.
förstår iofs inte varför jag skriver på engelska... men de blir nog bra.
hej!

Kommentarer
Postat av: msf her self

Jaaa. tror ni inte kattfan bet mig efter endast fem minuter i huset? JO!.. sen satte dom klorna i mig när vi fikade också. och då utan att jag rört en enda!.. ja säger då de..

2008-01-02 @ 19:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0