Fullt upp

Hej!

Tiden räcker inte till..

Ibland går det bara för fort. Har du någonsin kännt sådär att du går och väntar på något, men när det väl närmar sig så räcker inte tiden till. - Där står jag nu.
Vad de är jag har väntat på kan jag inte riktigt komma på, men de är en miljon grejjer som jag har att göra nu.

Vad huslig jag är då!

Just nu håller jag på och tvättar, ska snart springa ner igen för att slänga i en ny maskin. Jag måste komma ihåg att ta med mig små mattorna med. Påminn mig någon!
Igår dammsugade jag och hängde upp min sista julstjärna i hallen.
Kommer förmodligen att få dammsuga idag med för jag har tänkt att dammtorka. Och slutligen, plantera ut mina sista tomtar.

Det närmar sig....

Ja, dorisdafton (julafton för er andra) kommer som tidigare nämnt här i min blogg att hålla rum i stockholm. Och jag hoppas på snö!! För här nere brukar det inte vara en tillstymmelse till snö sådär års. Det kommer först efter dom röda gubbarna varit här.

Att göra idag;

Som sagt, de är en miljon saker, men jag har lyckats korta ner dom.. Berädd?
 1) Tvätta klart.
2) Åka upp till salongen och hämta min sax!
3) Bege mig mot stan,
4) Möte med Per, tror han kommer att skälla på mig idag.. aj aj aj.
5)Sola - Tack o lov för solarium och ögonbrynsfärg, det gör en sovmorgon ännu längre!
6)Åka till Tullen och hämta min underbara vovve
7)Ta en kaffe med mamma
8)Hem och städa
9)Ge mig ut och fixa julmysgrejjer
10)Pynta hemma

Knep å knåp

Jag o ella har sen en tid pratat om att vi ska gå till farmor. När vi var på tullen häromdagen fick vi den genialiska idén om att vi ska baka pepparkakor där med. jag ska nu ta o ringa henne idag om detta o se när detta kan tänkas bli. Vi har nämnligen köpt en julklapp till farmor.

Julklappar var det ja..

Är det tanken som räknas eller börjar folk bli lite bortskämda? Jag vet inte.
''På min tid'' såg man knappt granen för alla julklappar. De var så vansinnigt mycket så det tog en hiskelig tid att öppna alla. Jag tror att man kommer tycka att det är skoj och mysigt att köpa julklappar till sina barn, men herrejösses! Skäm fan inte bort dom!

På tal om detta, jag har skrivit en önskelista. hahahahah!!!

Hej tomten!
Eftersom att du inte kunde ge mig det jag önskade förra året (en tapir) så hoppas jag på bättre lycka detta året. Först ut på min önskelista står ett nytt kyl och frys. Sen kommer en dammsugare. Det var väl egentligen det viktigaste. Men sen har jag drömt lite också...

*En jordenrunt resa
*En sprillans ny bil
*En personlig coach & kock
*En fransk bulldogg
*En miljon, gärna två om du har fler på lager
*Parfym, har hittat en jättegod. Ckin2u
*Presentkort; Ikea,åhléns, hemtex ..

Det var allt. Något ska du väl kunna skrapa fram, tomtejävel. hahaha

........


Senil vid 20 års ålder.

Jag har redan glömt att jag tvättar. Därför ska jag genast bege mig dig. Mattorna var det ja!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0